Krasnoludzie -rasą bardzo tajemniczą. Bronią swoich sekretów, czasem utajniając nawet swoją mowę tak, by była niezrozumiała dla innych. Są też bardzo honorowe. Są zazwyczaj przedstawiani jako niższe od człowieka, silne, krępe i dobrze umięśnione humanoidy, pierwotnie żyjące w kopalniach (zazwyczaj złota).
Podstawowe statystyki: - 140 punkty życia(HP) - 80 punktów many(MP) - siła: 14 - zręczność: 10 - wytrzymałość: 15 - inteligencja: 8 - udźwig 5kg
Klasy:
Wojownik: obrażenia 16HP - HP + 50 (190) - MP - 50 (30) - siła +8 (22) - zręczność +2 (12) - inteligencja -2 (6) - wytrzymałość +8 (23) - udźwig +1 (6kg) Umiejętności: - szarża koszt 10MP / obrażenia 30HP (aktywna) - posługiwanie się mieczem/toporem/młotem (do wyboru 1) (pasywna) - rzut młotem/toporem 40 hp (musi mieć młot/topór/miecz , do puki go nie weźmie nie może walczyć ) - może nosić każdy rodzaj zbroi (pasywna)
Inżynier: Obrażenia 9HP z młota - HP bez zmian (140) - MP +50 (130) - siła bez zmian (14) - zręczność bez zmian (10) - inteligencja +8 (16) - wytrzymałość -2 (13) - udźwig -1 (4kg) Umiejętności: -wydobywanie surowców - 15 MP(kamień, brąz , srebro,) (pasywna) -wytwarzanie przedmiotów -20 MP(amunicja , strzały , zbroje +10HP lekkie, wytrychy , mniejszy młotek) (pasywna) *amunicja- 5 kamieni *strzały- 5 brązu oraz 1 kłoda *zbroja- 10 brązu/srebra i palenisko *mniejszy młotek- 8 brązu/srebra i kawałek drewna - posługiwanie się młotem (pasywna) - rzut mniejszym młotem obrażenia 20HP / - 30 MP - może nosić każdy rodzaj zbroi (pasywna)
Łowca: Obrażenia 12HP dubeltówka / 8HP z młota - HP -20 (120) - MP -20 (60) - siła +2 (12) - zręczność +10 (20) - inteligencja -2 (6) - wytrzymałość -1 (14) - udźwig -1 (4kg) Umiejętności: - posługiwanie się dubeltówką/młotem 1 ręcznym(pasywna) - noszenie wszystkich rodzajów zbroi (pasywna) - przeszywająca kula: koszt 15MP / obrażenia 35HP -celny strzał: koszt 10MP / obrażenia 20HP
|