Elfy - rasa Elfów z reguły są stworzeniami o naturze dobrej, ale zdarzają się i tacy, którzy łamią zasady moralne przyjęte przez elfią rasę. Są to tzw. Mroczne Elfy, które żyją na wygnaniu. Są istotami długowiecznymi, które szanują naturę. Cenią jej naturalne piękno oraz doskonałość. Są w stanie przeżyć 1200 lat. Obdarzone są niezwykłą zwinnością oraz o wiele lepiej widzą w ciemnościach niż ludzie.
Podstawowe statystyki: - 80 punkty życia(HP) - 120 punktów many(MP) - siła: 10 - zręczność: 15 - wytrzymałość: 10 - inteligencja: 12 - udźwig 3kg
Klasy:
Wojownik: - obrażenia 15HP miecz/dwa miecze - HP + 50 (130) - MP - 50 (70) - siła +8 (18) - zręczność +2 (18) - inteligencja -2 (10) - wytrzymałość +8 (18) - udźwig +2 (5kg) Umiejętności; - szarża koszt 10MP / obrażenia 30HP (aktywna) - posługiwanie się mieczem długim/dwoma krótkimi mieczami (do wyboru) (pasywna) - okrzyk bojowy: koszt -25HP / obrażenia*2 (aktywna) - może nosić każdy rodzaj zbroi (pasywna)
Druid: - obrażenia 6HP kostur - HP +20 (100) - MP +50 (170) - siła bez zmian (10) - zręczność -2 (13) - inteligencja +8 (20) - wytrzymałość -2 (8) - udźwig bez zmian (3kg) Umiejętności: - atak pnączem: koszt 15MP / obrażenia 20HP (z ziemi wyrastają pnącza uderzając przeciwnika, po czym wracają do ziemi) (aktywna) - zew natury: dodaje + 10 do obrażeń na 3 ciosy 30 MP - leczenie lekkich ran: koszt 20MP / regeneracja 25HP wybranej jednostce, lub sobie (aktywna) - zielarstwo: potrafi wytwarzać eliksiry z ziół, znane przepisy to eliksir lekkiej many(regeneracja 25MP), eliksir lekkiego życia(regeneracja 25HP), antidotum(leczy wszystkie trucizny) (pasywna) - umiejętność posługiwania się kosturami (pasywna) - noszenie lekkiej zbroi (pasywna)
łowca: Obrażania 12 HP łuk/ 6 HP sztylet - HP +20 (100) - MP -20 (100) - siła +2 (12) - zręczność +10 (25) - inteligencja -2 (10) - wytrzymałość -2 (10) - udźwig bez zmian (3kg) Umiejętności: - posługiwanie się łukiem/sztyletami (pasywna) - noszenie lekkiej zbroi (pasywna) - chowanie się: rzut kostką k6, gdy wypadnie powyżej 5 udało się (aktywna) - widzenie w ciemności: -10MP / widzi na 10m - przeszywająca strzała: koszt 25MP / obrażenia 35HP
|