Ludzie - rasa pośrednia nie mająca żadnych plusów ani minusów.
Podstawowe statystyki: - 100 punkty życia(HP) - 100 punktów many(MP) - siła: 12 - zręczność: 12 - wytrzymałość: 12 - inteligencja: 12 - udźwig 4kg
Klasy:
Wojownik: - Obrażenia 15HP miecz/topór/młot - HP + 50 (150) - MP - 50 (50) - siła +8 (20) - zręczność +2 (14) - inteligencja -2 (10) - wytrzymałość +8 (20) - udźwig + 2 (6kg) Umiejętności: - szarża koszt 10MP / obrażenia 30HP (aktywna) - posługiwanie się mieczem/toporem/młotem (do wyboru 1) (pasywna) - okrzyk bojowy: koszt -25HP / obrażenia*2 (aktywna) - może nosić każdy rodzaj zbroi (pasywna)
Kleryk: - obrażenia 4HP kosturami - HP bez zmian (100) - MP +50 (150) - siła -2 (10) - zręczność -2 (10) - inteligencja +8 (20) - wytrzymałość -2 (10) - udźwig -1 (3kg) Umiejętności: - kula światła: koszt 15MP / obrażenia 20HP (nieumarli, wampiry, mroczne elfy +20 do obrażeń) (aktywna) - leczenie lekkich ran: koszt 20MP / regeneracja 25HP wybranej jednostce, lub sobie (aktywna) - błogosławieństwo: koszt 35MP / redukuje obrażenia o połowę (aktywna) - umiejętność posługiwania się kosturami (pasywna) - noszenie lekkiej zbroi (pasywna)
Zabójca: - Obrażenia 6HP sztyletami / 10HP kusza - HP -20 (80) - MP -20 (80) - siła +2 (14) - zręczność +10 (22) - inteligencja -2 (10) - wytrzymałość -2 (10) - udźwig bez zmian (4kg) Umiejętności: - posługiwanie się kuszą/sztyletami (pasywna) - noszenie lekkiej zbroi (pasywna) - kradzież: rzut kostka k6 gdy wypadnie powyżej 5 udało się (aktywna) - skradanie się: rzut kostką k6, gdy wypadnie powyżej 4 udało się (aktywna) - cios od tyłu: podczas skradania / obrażenia 50HP (aktywna)
|